– بند۱: روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. شیرازویو به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.
– بند۲: کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت شیرازویو از طریق صفحه کاربری مشتری، قابل بررسی و مشاهده ی آخرین وضعیت است. شیرازویو همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در شیرازویو به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای شیرازویو محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده،  محصول دیگری را جایگزین کند.
– بند۳: در صورت انصراف مشتری از سفارش ثبت نهایی شده، تا قبل از ساعت 12 ظهر روز سفارش، بدون هیچ گونه هزینه ای سفارش لغو و هزینه ی پرداختی نیز حداکثر تا 72 ساعت به همان شماره کارت ثبت شده در سفارش، عودت داده می شود. اما بعد از ساعت 12، بدلیل ارسال کالا از انبار و بسته بندی و حمل و نقل سفارش به فروشگاه و آماده سازی برای ارسال، 5% از کل هزینه ی پرداختی کسر می گردد.
– بند۴: اعلام هرگونه کسری یا عدم موجودی کالا توسط شرکت تولید کننده، به عهده ی این فروشگاه نمی باشد. در صورت بروز این مشکل حداکثر طی ۷۲ ساعت کاری، مبلغ واریز شده به همان شماره کارت ثبت شده در سفارش، عودت داده می شود.
– بند۵: در صورت بروز مشکل قبل از پردازش و ثبت نهایی سبد خرید، مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۷۲ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
– بند۶: شیرازویو مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای شیرازویو محفوظ است.
– بند۷: در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت شیرازویو، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای شیرازویو محفوظ است. شیرازویو در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت ما می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
– بند۸: کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، شیرازویو جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند.
– بند۹: هزینه های مرتبط با ارسال کالا ( اعم از پست ، تیپاکس ، ارسال شهری ، باربری و … ) به عهده خود مشتری است. لازم به ذکر است قوانین و مقررات درباره زمان بندی ارسال و هزینه های مربوطه از طریق سایت همان شرکت مورد مطالعه قرار گیرد و شیرازویو در این موارد پاسخگو نیست. همچنین اگر کالایی بدلیل هزینه ی بالای ارسال، توسط مشتری عودت شد، چون ملزم به خواندن قوانین و مقررات شرکت ارسال کننده کالا بوده، هزینه ی حمل و نقل از سفارش کسر می شود و مابقی هزینه عودت می شود. 
– بند۱۰: تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.