اخبار و مقالات

حضور فروشگاه شیراز ویو در نمایشگاه خودرو شیراز۹۶

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو  از سه شنبه ۲۷ تیرماه لغایت جمعه ۳۰ تیرماه ۱۳۹۶ با حضور جمعی از مسئولین استانی و مدیران ارشد شرکت های خودرو سازی داخلی و نمایندگان شرکت های خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس برگزار گردید.

در این دوره از نمایشگاه خودروی شیراز، حضور ۵۵ شرکت خودروسازی داخلی و خارجی از نکات قابل توجه است. به عبارت دیگر می‌توان گفت بیشتر خودروسازان داخلی و واردکنندگان موجود در بازار برای معرفی و عرضه محصولات جدید خود پا به شیراز گذاشتند. فروشگاه شیراز ویو نیز در میان شرکت کنندگان در این دوره از نمایشگاه بشمار می رفت. جهت مشاهده گزارش تصویری اینجا کلیک کنید.

از جمله اتفاقات جالب این نمایشگاه، حضور پرشور مردم در همان ساعات اولیه نمایشگاه بود، به گونه‌ ای که حتی برخی از شرکت کنندگان نیز توقع چنین استقبالی را در ساعات اولیه نمایشگاه نداشتند. لازم به ذکر است که گرمای هوا نتوانست خیل عظیم بازدیدکنندگان را از بازدید نمایشگاه منصرف سازد. همچنین برگزاری منظم و دقیق این دوره، یکی از اتفاقات خوبی است که موجب شد بازدیدکنندگان به راحتی بتوانند از ۵ سالن تعبیه شده بازدید به عمل آورند.

 

1 نظر در “حضور فروشگاه شیراز ویو در نمایشگاه خودرو شیراز۹۶

  1. meftahi گفت:

    بسیار عالی بود.
    بنده خودم به عنوان شرکت کننده حضور داشتم
    باتشکر از متصدیان و برگزارکنندگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *